Sluit dit zoekvak.
Een prachtige ervaring voor Julius Staals als Pupi …

Een prachtige ervaring voor Julius Staals als Pupil van de Week

Afgelopen zondag heeft Julius als Pupil van de week zijn opwachting mogen maken. Wat een geweldige ervaring was dit! Na een erg warm welkom door Wim en een lekker glaasje ranja van de oma van Ivo kon de middag beginnen.

Op voorhand had Julius een 3-1 eindstand voorspeld. Een voorspelling welke gewaardeerd werd, maar waar door teammanager Johan nog geen garanties op konden worden afgegeven. Eerst maar eens omkleden in het kleedlokaal van het eerste team. Je komt er dan ineens achter dat achter die deur, welke normaal altijd dicht zit, nog een krachthonk is ingericht. Hier worden de mannen indien nodig behandeld voor blessures, of kunnen zij zich voorbereiden op de wedstrijd. Erg gaaf om te zien!

Vervolgens de warming-up op het veld. In het begin even spannend tussen die grote mannen, maar als snel vertrouwd door de vriendelijke aanpak. Beetje dribbelen, balletje rondtikken en natuurlijk de diverse tactieken uitwisselen. Toen de spieren warm waren, mocht Julius de symbolische aftrap nemen, welke hij afrondde met een prachtige goal!

Wat daarna volgde, was een erg mooie, maar ook spannende wedstrijd! Julius zat tussen ‘zijn teamgenoten’ in de dug-out. Een plek waar je alles goed kunt overzien. Gelukkig had Deurne de gehele wedstrijd de overhand en wist het dan ook met een mooie 2-1 te winnen. Samen met de aftrap van Julius maakt dat dan toch 3-1! 😊

SV Deurne hartelijke bedankt voor deze mooie ervaring! Wim, bedankt voor de goede begeleiding en Roos bedankt voor de mooie foto’s.