Sluit dit zoekvak.
Rens Joosten maakt de definitieve overstap naar SV …

Rens Joosten maakt de definitieve overstap naar SV Deurne 1

Het is alweer bijna twee jaar geleden dat Rens zijn debuut maakte in Deurne 1. Op 1 mei 2022 kwam hij tijdens de uitwedstrijd tegen De Ster als 16-jarige in het veld voor spits Stefan van der Werf. Daarna maakte hij vanuit de jeugd vervroegd de overstap naar de O23 en inmiddels mag hij zich dus selectielid van SV Deurne 1 noemen. Dat is een bevestiging van de sterke ontwikkeling die Rens doormaakt.

De laatste weken heeft Rens al veelvuldig zijn opwachting gemaakt in de basisopstelling. Als aanvaller zorgt hij met zijn snelheid en individuele actie voor groot gevaar bij de tegenstander.

Als club zijn wij er trots op dat er opnieuw een jeugdspeler de definitieve overstap maakt naar het 1e elftal. Na Jasper, Bram en Willem is dat al de vierde speler dit seizoen!